Formula 1 VPN-Suomi

Yleinen

Hei kaikille!

26.11.2011, abalonia

Halusin aloittaa bloggailun, mutta minulla ei ollut ideaa. Sain ideani omista linnuistani, kun ne kujertelivat ja leikkivät, ”HAA!! Teempäs blogin linnuista!!”

Kirjoitan tänne mietteitäni ja  faktoja linnuista (lemmikki- ja ulkolinnuista). Rakastan valokuvaamista, eli lisäilen tänne lintukuvia sekä luontokuvia sitä mukaan kun niitä napsin.

Omista linnuistani en välttämättä lisäile kuvia tänne, sillä niitä pääset näkemään kotisivuillani http://www.cockatiels.nettisivu.org

Voit lähettää kuvia minulle sähköpostiini, jos haluat että lisään niitä tänne.
Kuvat voivat olla lemmikki- tai ulkolinnuista. Muista lisätä mukaan etu- ja seukunimesi, sekä sähköpostisi, jotta voin vesileimata ne ennen julkaisua luvattoman kopioinnin estämiseksi. Kuvat tai artikkeli aiheita voit lähettää minulle osoitteeseen neitokakadut@wippies.com

Muistathan kommentoida, mutta ronski kieli ja ilkeät lauseet eivät kuulu tänne!

Kiitos!
Terv. Maaret ja linnut


Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *